niedziela, 7 marca 2010

Pomysły na Biznes

Witam!
W tym dziale będę zamieszczał pomysły na biznes. Będą one nie tylko mojego autorstwa, ale także wyszukane z sieci, które w jakiś tam sposób mnie zainteresowały czy urzekły. Będzie ich wydaje mi się mnóstwo, z biegiem czasu jeszcze więcej:D

Pomysły mojego autorstwa będą odpowiednio oznaczone- że moje, że tylko moje:), poza tym będą niektóre także wpisywane w blogu "Bieg po MILION" w sytuacji gdy będę chciał dany pomysł wykorzystać sam, spróbować takiego biznesu, lub po prostu naprawdę spodobał mi się i postanowiłem wpisać go na główną stronę Bloga.

PS: Gorąco rosił bym o to by ktoś także w komentarzach lub mailach do mnie wpisywał swoje nowatorskie pomysły na biznes. Co dwie głowy to nie jedna, a jeden pomysł drugiemu nie równy także na pewno współpraca będzie owocna.

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz